Znajduje się tutaj lista zgłoszeń klientów dodanych do Helpdesk w Panelu Klienta.
Użytkownik ma dostęp do typów zgłoszeń (kolejek) przypisanych do grup użytkowników, do których należy. Ustawienia przypisanych kolejek Helpdesk do grup użytkowników można zdefiniować w System > Ustawienia systemu > Ustawienia > Helpdesk.
W widoku wszystkich zgłoszeń znajduje się przycisk służący do usuwania (przy każdym zgłoszeniu). Po kliknięciu w zgłoszenie, otworzą się jego szczegóły z możliwością wysłania odpowiedzi, zmiany kolejki oraz statusu. Zgłoszenia można również przenosić do terminarza.
UWAGA! Jeżeli na liście brak jakichkolwiek zgłoszeń należy sprawdzić ustawienia uprawnień grup użytkowników do kolejek w System > Ustawienia systemu > Ustawienia net47 > Helpdesk. W widoku kolejek klikamy ikonę + i sprawdzamy, czy grupa użytkowników, do której należymy jest przypisana do wybranej kolejki. Jeżeli po nadaniu uprawnień nadal brak zgłoszeń, to oznacza, że klienci nie dodali jeszcze zgłoszeń do helpdesku.