Kreator oraz historia wiadomości e-mail, SMS oraz komunikatów dla klientów.
1. Wyślij wiadomość - aby wysłać wiadomość należy zdefiniować:
1. Grupy klientów – określamy tutaj do jakich grup klientów wiadomość ma trafić. Aby to zrobić klikamy w białe pole Wybierz grupy i wybieramy interesujące nas grupy (jeżeli chcemy wysłać wiadomość do wszystkich grup, wybieramy Wszystkie). Możemy ściślej określić grono odbiorców korzystając z narzędzia Masowe wybieranie klientów (Lista klientów > Masowe wybieranie klientów). To narzędzie pozwala nam na wysłanie wiadomości dla klientów wyfiltrowanych na liście klientów – w polu Wybierz grupy pojawi się pozycja Wyfiltrowani z listy klientów (X), gdzie X oznacza liczbę takich klientów. Przykłady zastosowania: wysłanie wiadomości do klientów zadłużonych lub z nadpłatą, do klientów z określonym typem taryfy/usługi (internet, telewizja, telefon)
2. Typ wiadomości – wybieramy typ z dostępnych (można wybrać pojedynczo, kilka oraz wszystkie). Przy wyborze wiadomości e-mail, poniżej pojawi się dodatkowo: temat wiadomości oraz możliwość wyboru szablonu wiadomości.
3. Temat wiadomości (pojawi się po wyborze typu e-mail)
4. Szablon wiadomości (pojawi się po wyborze typu e-mail) – wybieramy szablon z dostępnych. UWAGA! Kreator szablonów dokumentów znajduje się w System > Ustawienia systemu > Szablony E-Mail
5. Treść wiadomości
2. Historia wiadomości – dostępna jest tutaj historia wysłanych wiadomości SMS oraz e-mail. W przypadku wiadomości e-mail możemy wysłać wiadomość ponownie oraz wygenerować jej podgląd korzystając z przycisków w ostatniej kolumnie.